Šeimos el. prekybos paslaugų verslas išaugo 7 patalpas: nuo dukros kambario, uošvės virtuvės iki 600 kv. m. „Urban HUB“

2024-06-12

Kai verslas gimsta įkvėptas gyvenimiškų patirčių, jam ir kokybės kartelė neretai būna aukštesnė. Tarpininkavimo paslaugų platformos „TakeOnline“ komandos idėja verslui kilo įkvėpta motinystės, kai viena iš įkūrėjų ieškojo aukščiausios kokybės vaikiškų prekių. Kas prasidėjo kaip įprastas apsipirkimas internete, peraugo į aktyvią bendruomenę, o vėliau ir į sėkmingą verslą. Augančiam verslui yra būtinos išskirtinės erdvės, kur tiek klientai, tiek ir darbuotojai jaustųsi gerai, kaip namie.  „TakeOnline“ komanda tokias erdves surado būtent SBA Grupės vystomame NT projekte „Urban HUB“ Vilniuje, šalia Ukmergės gatvės.

Kai verslas ieško ne vietos, o namų

Įprastai verslo erdvių, naujų parduotuvių, biuro ar sandėlio erdvių pasirinkimą lemia skaičiai – kaina, vieta, rečiau – patogumas. Vis dėlto, kai verslą augini taip, kaip savo vaiką, jo sprendimams įtaką daro daugiau aspektų.

„Mūsų šeimos verslo kelionė prasidėjo nuo asmeninio poreikio pasirūpinti pirmagimės dukros rūbais, batais, kitomis kokybiškomis prekėmis. Žmona pradėjo iš užsienio elektroninių parduotuvių siųstis prekes tik sau, po to prisijungė draugės. Ir taip, be jokios reklamos, iš lūpų į lūpas „TakeOnline“ užaugo iki beveik 50 000 klientų bendruomenės“, – sako vienas iš „TakeOnline“, tarpininkavimo paslaugą įsigyjantiems prekes iš užsienio elektroninių parduotuvių siūlančios bendrovės, bendraįkūrėjų ir vadovas Mindaugas Gečas.

M. Gečo teigimu, savo verslo plėtrai komanda ieškojo geriausio rinkoje naujų patalpų pasiūlymo. Projekto, kuris galėtų pasiūlyti gerą kainą, lokaciją ir modernų pastatą, kuriame patalpų išlaikymas būtų pigesnis nei kitur.

„Ne veltui bendruomenė, kurią akcentuoja „Urban HUB“ projekto vystytojai, yra svarbi ir mums. Būtent šią vietą mūsų verslo plėtrai rekomendavo vienas iš pirmųjų „Urban HUB“ nuomininkų – „Zereda“ komanda. Projekte planuojame ne tik 600 kv. m. erdves, bet ateityje – ir dar didesnę plėtrą. Čia bus mūsų septintosios patalpos. Pradėjome nuo dukros kambario, uošvienės virtuvės, nuomojomės rūsį po daugiabučiu gyvenamuoju namu, tuomet Ukmergės gatvėje kelias erdves, o neužilgo kelsimės į daugiau nei 600 kv. m. patalpas „Urban HUB“. Čia mums svarbu, kad turėsime patogią vietą klientų prekių sandėliui, geresnes sąlygas darbuotojams biure bei, žinoma, mažesnes komunalines sąnaudas palyginti su senosiomis patalpomis“, – sako M. Gečas.

„Svarbu paminėti, kad „TakeOnline“ platformoje greitu metu klientai galės siųstis sau siuntas daugkartinėse grąžinamose pakuotėse ir būtent šių siuntų valdymui ir tvarkymui „Urban HUB“ patalpos pasitarnaus iš esmės – geresnis privažiavimas, didesnis patalpų aukštis ir galimybė plėstis. Tai bus visiška naujiena siuntų pristatyme ir džiaugiuosi galėdamas tokius pokyčius vystyti patalpose, kurios atitinka aukščiausius komforto ir darbo kokybės reikalavimus“, – netolimos ateities planais dalinasi M. Gečas.

Skirtingos patalpos vienoje vietoje – taupo sąnaudas

Pasak „Urban HUB“ nuomos projektų vadovės Linos Zamalytės–Kriščiūnienės, dirbant su „TakeOnline“, komanda suprato aiškų poreikį ne tik įsikurti naujose patalpose, bet ir užtikrinti galimybes plėstis ateityje bei galimybę darbuotojus įkurdinti patogiose, moderniose patalpose.

„Urban HUB“ projektą kūrėme taip, kad verslas čia galėtų jaustis laisvai – nuo įsirengimo iki ateities galimybių plėtrai. Svarbiausia dalis ieškant geriausių patalpų verslui yra suprasti, kokios patalpos ar jų miksas yra tinkamiausias sėkmingai plėtoti veiklą. „TakeOnline“ teikė prioritetą sandėlio, biuro ir prekių atsiėmimo patalpų derinimui. Dažnai toks sprendimas padeda sutaupyti kelionių išlaidų iš vieno verslo taško į kitą, bendrą patalpų išlaikymo sąmatą ir, galiausiai, užtikrinti patogesnes darbo sąlygas darbuotojams. „Urban HUB“ kursis ir prekybos centras, ir kavinės, padelio arena, šalia – poilsio ir žaliosios erdvės“, – sako L. Zamalytė-Kriščiūnienė.

Nuomininkų sėkmė – bendras laimėjimas

Nauja nuomos sutartis – yra ilgalaikis įsipareigojimas 3, 5 ar net 10 metų, todėl jau nuo pirmųjų susitikimų ir apsilankymų, ypač naujame objekte, svarbu ieškoti būdų, kaip sėkmę užtikrinti ne tik nuomotojui, bet ir nuomininkui, kuris čia augins verslą. Būtent todėl „Urban HUB“ projekte galima rinktis iš 200-2000 kv. m. patalpų verslui, kuriose derinamos biuro, sandėlio, prekybos erdvių ar klientų aptarnavimo erdvės.

„Kalbėdamiesi su klientais dėl jų verslo plėtros „Urban HUB“ Vilniuje daug dėmesio ir jėgų skiriame ieškant jiems tinkamiausių sprendimų. Vieni gali skirti didesnes išlaidas įsirengimui, o kitiems ir mes skiriame papildomų investicijų patalpų paruošimui. Su „SBA Urban“ komanda atsakingai žiūrime į nuomininkų sėkmę projekte. Nes, iš tiesų, kuriame ne objektą, bet naujus namus verslui. Galiausiai, projektų dydis tiek Vilniuje, tiek ir Kaune leidžia lanksčiau vertinti klientų poreikius ateities plėtrai. Tad ne vienu atveju su klientu sutariame, kad esant poreikiui užtikrinsime galimybes plėstis mūsų projekte, šalia esančiose patalpose – tai labai svarbu augantiems ir stipriems verslams, kurie pasitiki tiek savo veikla, tiek ir naujų patalpų vieta bei perspektyva“, – sako L. Zamalytė–Kriščiūnienė.

Skambinkite
Urban HUB stock office

SUSISIEKIME

Užpildykite žemiau esančią formą ir mes susisieksime su Jumis artimiausiu metu.

"*" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.